جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۶
کد خبر: ۸۹۴۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
فرهنگسرای سرو برگزار می‌کند:

تجلیل از ستارگان پرفروغ عملیات والفجر ۴

ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» با حضور سرداران، رزمندگان و ایثارگران عملیات والفجر ۴ باهدف دریافت فکر اولیه برای ثبت خاطرات در قالب ادبیات داستانی در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.
تجلیل از ستارگان پرفروغ عملیات والفجر ۴به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه‌برنامه «ستارگان پرفروغ» به مناسبت سالروز عملیات والفجر ۴ با حضور سید باقر حسینی، رضا نامی، علی‌اکبر مصداقی، سید محسن خوش‌دل، فرامرز اختراعی، مجیدرضا مصداقی‌نیا، مهدی کرمی، حمید حق‌شناس از سرداران، رزمندگان و ایثارگران این عملیات غرورآفرین باهدف تجلیل از رزمندگان عملیات والفجر ۴ و دریافت فکر اولیه برای ثبت خاطرات در قالب ادبیات داستانی در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

فرهنگسرای سرو پیش از این با برگزاری نشست‌هایی ازجمله از جنون تا مجنون درباره عملیات بدر و گنج پنهان که به نقش اطلاعات و عملیات در ۸ سال دفاع مقدس اختصاص داشت، ملاقات با عاشقان آسمانی و مادران چشم‌به‌راه که به چاپ چهار کتاب انجامید، به تجلیل از افراد تأثیر گذار در ٨ سال دفاع مقدس پرداخت.

علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه ساعت ۱۶ به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، ضلع شمالی بوستان ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند.
نظر شما